انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

معرفی کتاب محمد ص در تورات و انجیل

انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای به اشتراک گذاشتن محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به معرفی کتاب های مرتبط با اسلام و درج لینک دانلود آن‌ها نموده است.



 نام کتاب: محمد (ص) در تورات و انجیل
🔹نام نویسنده: اسقف داود بنیامین
🔸نام مترجم: فضل الله نیک آیین

Muhammad in the Bible

by David Benjamin Keldani


اسقف سابق، داود بنیامین در تألیف گرانقدر خویش بیان میکند که نظراتش حاصل از بررسی و تحقیق در کتب مقدس عبرانی است و هیچ‌ مطلبی را از دیگران به‌ عاریت نگرفته است و تأکید دارد که در زمینه‌ تعالیم اسلام‌ خود را در جایگاه یک فقیه قرار نداده و صرفا نظرات مؤمنانه‌ خود را تشریح کرده است؛ همچنین قصدش جریحه‌دار کردن احساسات‌ مذهبی دوستان یهودی و مسیحی نیست، بلکه پیامبران خدا و دیگر رسولان مقدس را قلباً و روحاً دوست می‌دارد و هدف وی صرفا آگاه سازی و بیان حقایق است؛ و در ادامه با تسلطی شگفت آور بر زبان های باستانی به ردیابی و آشکار سازی نام مقدس محمد صلی الله علیه و آله در کتاب مقدس می‌پردازد. برای دانلود کتاب‌ محمد (ص) در تورات و انجیل به ادامه مطلب مراجعه کنید.


دانلود نسخه انگلیسی کتاب محمد (ص) در تورات و انجیل از تلگرام : کلیک کنید

دانلود نسخه فارسی کتاب محمد (ص) در تورات و انجیل از تلگرام : کلیک کنید


Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی