انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

معرفی مرکز اسلامی امام علی استکهلم

مرکز اسلامی امام علی استکهلم، مرکزی مستقل، دینی و مردمی است که توسط جمعی از مسلمانان و پیروان مکتب اهل بیت (ع) در ۱۹۹۷ میلادی تاسیس شد. این مرکز هیچ گونه وابستگی به دولت و یا نهاد خاصی ندارد و اداره آن با تکیه بر اسلام و قوانین کشور سوئد صورت می‌گیرد. سوئد، کشوری در شمال قاره اروپا که حدود ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت حدود ده میلیونی آن مسلمان‌اند. شیعیان سوئد با جمعیتی بین ۳۰ تا ۶۰ هزار نفر، حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد از مجموع مسلمانان این کشور را تشکیل می‌دهند. اکثر شیعیان ساکن سوئد، غیر سوئدی و از ملیت‌های مختلف ایرانی، عراقی و ... هستند. مرکز امام علی استکهلم و مرکز اسلامی زینبیه استکهلم از مهمترین تشکل‌های شیعی سوئد است.

مرکز اسلامی امام علی استکهلم سوئد

هیئت مدیره مرکز اسلامی امام علی(ع) را تنی چند از افراد با سابقه مرکز تشکیل می‌دهند.این مرکز اسلامی علاوه بر برنامه‌های ثابت خود همچون برگزاری منظم نمازهای جماعت، نماز جمعه، دعای کمیل و غیره در مناسبتهای مختلف سال نیز دارای برنامه‌های گوناگون فرهنگی است که همواره با استقبال مسلمانان و بالاخص شیعیان مقیم سوئد همراه بوده است.

مرکز اسلامی امام علی استکهلم

از دیگر اهداف مرکز ایجاد همکاری با نهاد‌های مختلف کشور سوئد برای تسهیل هم پیوستگی مسلمانان و شیعیان مقیم با فرهنگ سوئدی است. برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارهای فصلی و سالانه که به اسلام و وضعیت مسلمانان سوئد و اسکاندیناوی می‌پردازد، از دیگر فعالیت های این مرکز می‎باشد.

مرکز اسلامی امام علی سوئد

برنامه‌ها و فعالیت‌های این مرکز معمولا به سه زبان فارسی، عربی و سوئدی برگزار می‌گردد. مرکز اسلامی امام علی (ع) بخش اداری نیز دارد که وظیفه آن انجام عقد یا طلاق شرعی، صدور گواهی‌های مختلف و دیگر خدمات است. این مرکز همچنین طی روزهای شنبه و یکشنبه کلاس‌های مختلف آموزشی و پرورشی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

مرکز شیعی در سوئد

ماهنامه‌ی مسلمان امروز که به زبان سوئدی فعالیت دارد نیز وابسته به مرکز اسلامی امام علی استکهلم است.

ماهنامه مسلمان امروز


مرکز اسلامی امام علی استکهلم در عرصه شبکه های اجتماعی به سه زبان سوئدی، فارسی و عربی نیز فعال است. در پایان لینک شبکه‌های اجتماعی مرکز اسلامی امام علی استکهلم برای پیگیری فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز، برای مخاطبین قرار گرفته است.


به زبان سوئدی


  پیج فیسبوک مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

  پیج اینستاگرام مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

  پیج توییتر مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

پیج یوتیوب مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

کانال تلگرامی مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

  پیج گوگل پلاس مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان سوئدی

 


  به زبان عربی


پیج فیسبوک مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان عربی

کانال تلگرامی مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان عربی



به زبان فارسی

پیج فیسبوک مرکز اسلامی امام علی استکهلم به زبان فارسی

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی