انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

خاطره تبلیغ بین المللی اسلام

انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموه است.


چندسال پیش در روز شهادت حضرت زهرا(س) بنده در یکی از مراکز اسلامی ونزوئلا سخنرانی می کردم. بعضی حضار آن مراسم از ثروتمندان ، تاجران و مهاجرین لبنانی بودند. و خانمی هم که محقق ادیان بود ومی خواست درباره اسلام تحقیق کند... دکتر سهیل اسعد اینگونه ادامه دادند: در آن مجلس حاضر شده بود. آن روز بنده در میان سخنرانی گریه ام گرفت و همه حاضران و آن تاجران لبنانی در آن لحظه، عجیب می گریستند چرا که آن ها اصالتا از منطقه به نام بعلبک لبنان بودند وتعصب خاصی نسبت به حضرت زهرا(س) داشتند. بعد از اینکه سخنرانی من تمام شد، آن خانم محقق ادیان نزد من آمد و گفت: من سی وچند سال است که می شنوم مسلمانان به هیچکدام از حقوق زنان احترام نمی گذارند و می پنداشتم زن در بین مسلمانان خیلی مظلوم و مستضعف است.

اما امروز دیدم آن آقایان وتجار وثروتمندان بزرگ همچون کودکی خردسال برای زنی که هزار و چهارصد سال پیش شهید شده گریه می کنند و من اکنون متوجه شدم که شما مسلمانان بهترین احترام را نسبت به زنان قائل هستید و این همه  تبلیغات بر علیه شما دروغ است. و بعدها ایشان مسلمان شد و جزو مبلغین اسلام در ونزوئلا گردید.

منبع: شفقنا

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی