انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

۲۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

آمریکا سومین کشور پرجمعیت دنیا و سومین کشور پهناور جهان است، و ازلحاظ نژادی و گوناگونیِ مردم، متنوع‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود. آمریکا به طور رسمی یک کشور سکولار است. در ایالات متحده آمریکا بر اساس متمم اول قانون اساسی ایالات متحده آمریکا، هیچ دینی بطور رسمی وجود ندارد.در ادامه گزارش میدانی کریم جویان؛ ویدئوبلاگر فعال یوتیوب از مردم نیویورک در مورد اسلام و مسلمانان مشاهده خواهید کرد

آن ماری شیمل، بانوی آلمانی و مسیحی است که به عنوان یک اسلام‌شناس در دانشگاه بن آلمان، هاروارد، کمبریج و بسیاری دیگر از دانشگاه‌های اروپایی تدریس داشت. وی در طول زندگی برای کسب شناخت دقیق از اسلام و جوامع اسلامی، به بسیاری از کشورهای اسلامی سفر کرد و زمان زیادی را با مردمان این کشورها سپری کرد. حاصل اقدامات عملی و علمی خانم شیمل، به اذعان بسیاری از کارشناسان، کسب شناختی دقیق و ژرف از اسلام بوده است، به نحوی که خواندن آثار و نوشته‌های او هر محققی را به شور و شعف می‌آورد. او مانند مستشرقین اسلام‌شناس معاصر خود نظیر هانری کربن فرانسوی، توشیهیکو ایزوتسو از ژاپن و ویلیام چیتیک از آمریکا کوشید تا بین شرق و غرب تعامل ایجاد کند. با این حال، برخی صاحب‌نظران معتقدند برخی برداشت‌های او از اسلام و مذهب شیعه، به طور کامل با واقعیت سازگار نیست و خود نیز بر این نقص اذعان دارد.

❇️ تبعیض علیه مسلمانان هنگام ورود به آمریکا

❇️ یکی از ویژه‌ترین سبک‌های تأثیرگذاری بر مخاطب در دنیا، استندآپ کمدی است که می‌تواند مخاطبان زیادی را تحت تأثیر قرار دهد.
❇️ #ترور_نوآ (Trevor Noah) یکی از مشهورترین و پربیننده‌ترین طنزپردازان سیاسی، نویسنده، تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، هنرپیشه، منتقد رسانه‌ای و کمدین آمریکایی است.

❇️ آیا کسی در زمان پیامبر (ص) با حکم ارتداد کشته شد؟
❇️ شیخ حمزه یوسف (نام سابق Mark Hanson) از متفکران مسلمان آمریکایی،بنیان‌گذار کالج زیتونه و از طرفداران یادگیری کلاسیک است. روزنامه‌ی گاردین از وی به‌عنوان «احتمالاً ذی‌نفوذترین عالم مسلمان در غرب» یادکرده است.
⚠️⚠️ انتشار محتوا، به معنای رد یا تأیید آن از سوی انجمن نیست

✳️پروفسور لنگهازن از تشیع و وظایف شیعیان در آمریکا میگوید!
❇️ گری کارل لگنهازن که بعد از مسلمان شدن، نام «محمد» را برای خود انتخاب کرد، استاد مقدمه منطق، مقدمه فلسفه، زیبایی‌شناسی، فلسفه علم، علم اخلاق، فلسفه مذهب و متافیزیک، بنیانگذار انجمن دانشجویان مسلمان دانشگاه تگزاس جنوبی و عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی است. برای تماشای این کلیپ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

معرفی کامل رضا اصلان

رضا اصلان نویسنده ایرانی-آمریکایی در زمینهٔ مطالعات و تاریخ ادیان می‌باشد. او استاد نگارش ابتکاری در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید می‌باشد. وی چندین جایزه جهت آثار خود دریافت نموده و از مدعوین رسانه‌های آمریکایی در موضوعات جهان اسلام است. کتاب اول وی «خدایی نیست جز خدای یکتا» تاکنون به سیزده زبان ترجمه شده‌است. اصلان عضو هیئت مشاورین سازمان نایاک است.

دکتر سهیل اسعد

🔸دکتر #ادگاردو_روبین ، محقق و پژوهشگر اسلامی آرژانتین:  امروز درمیان ما و در آن کشورهای #آمریکای_لاتین بسیار افرادی داریم که اجداد و پدرومادرشان،ملحد و کافر یا کمونیست بوده اند اما خودشان اکنون مسلمان وجزء متدین های جامعه شدند؛ ما شیعیان باید کاملا از گنجینه هایی  که در  مکتب #اهل_بیت و قرآن داریم، استفاده کنیم.

خاطره تبلیغ بین المللی اسلام

انجمن بین المللی ترنم صلح، برای فعالیت در راستای چشم اندازهای خود، و برای معرفی ظرفیت های خودجوش و اشتراک محتوای آموزشی-تبلیغی، اقدام به انتشار خاطرات مبلغین بین المللی اسلام و خاطرات تبلیغی مسلمانان نموه است.


چندسال پیش در روز شهادت حضرت زهرا(س) بنده در یکی از مراکز اسلامی ونزوئلا سخنرانی می کردم. بعضی حضار آن مراسم از ثروتمندان ، تاجران و مهاجرین لبنانی بودند. و خانمی هم که محقق ادیان بود ومی خواست درباره اسلام تحقیق کند...

ظهور و پیدایش اسلام در آمریکا، سرگذشتی غریب دارد. برخلاف بسیاری از نقاط جهان، اسلام نه به عنوان اندیشه ای که در بستر مناسبات اقتصادی به گوشه ای از جهان رفت و نه به عنوان مذهبی که در پی جنگها و منازعات بر قوم مغلوب فرمانروایی کرد، بلکه در پی حوادثی که شاید بتوان صفت ناخواسته را بر آن تحمیل نمود به ایالات متحده آمریکا راه یافت.

ابتدا گروهی از مسلمانان افریقا به عنوان برده به آمریکا آورده شدند. آن هم در عصر و زمانی که کلمه اسلام برای قوم برده دار معنا و مفهومی نداشت و سیاه نژاد پست و فرمانبر قلمداد می شد. برای نزدیک به دویست سال، قوم غالب و برده دار، نطفه اولیه مسلمانان را در درون خود حفظ کرد و پرورش داد.
درباره تعداد مسلمانان آمریکا اختلاف نظر وجود دارد برخی تعداد آنان را حدود ۲ تا ۳ میلیون برآورد کرده اند.[1] البته این در حالیست که برخی منابع دیگر این تخمین‌ها را مردود دانسته‌اند،[2] و تعداد مسلمانان آمریکا را بین ۴ تا ۶ میلیون،[3] ۵ الی ۷ میلیون،[4] ۷ تا ۸ میلیون،[5] و حتی بین ۳ تا ۹ میلیون نفر[6] برآورد کرده‌اند. باراک اوباما در سخنرانی خود در سال ۲۰۰۹ این تعداد را هفت میلیون نفر ذکر کرد.[7]
 برای تماشای روایت شنیدنی مسلمان شدن سرباز آمریکایی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بورسیه دکتری علوم اسلامی علوم انسانی

✅« بورسیه دکتری تصحیح انتقادی آثار ابن رشد»
🔸 دوره 3 ساله دکتری در رشته فلسفه عربی
🔹برای اطلاعات بیشتر به وبسایت http://b2n.ir/78242 مراجعه نمایید.
🔸مطالب بیشتر در «انجمن بین المللی ترنم صلح» 👇🏻👇🏻

لینک کوتاه: http://thrillofpeace.blog.ir/post/26