انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد در شهر «پرستون» واقع در شمال غربی انگلیس، هر ۱۰ روز یک اقدام ضد اسلامی و ناشی از نفرت علیه مسلمانان صورت می‌گیرد که مساجد در بسیاری از آنها هدف اصلی هستند.

نتایج تحقیقات جدید نشان می دهد که در شهر «پرستون» واقع در شمال غربی انگلیس، هر 10 روز یک اقدام ضد اسلامی و ناشی از نفرت علیه مسلمانان صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش،حدود 150 اقدام ضد اسلامی در پنج سال و نیم گذشته در شهر پرستون انجام شده و در بسیاری از این اقدامات، مساجد هدف قرار گرفته اند.

مسجد «السلام» یکی از مساجد پرستون است که در آوریل سال جاری میلادی هدف اقدامات ضد اسلامی و ناشی از تنفر علیه مسلمانان قرار گرفت.

گروهی از نژادپرستان انگلیسی اقدام به نوشتن شعارهای ضد اسلامی روی دیوارهای این مسجد در روز 19 آوریل سال 2019 میلادی کردند.

گزارش جدید منتشر شده در این زمینه نشان می دهد که جرائم ناشی از تنفر بیش از 360 درصد از سال 2014 تا سال 2019 میلادی در پرستون افزایش پیدا کرده است.

«مختار مستر» در این باره می گوید: مشاهده آمار بالای جرایم نژادپرسانه که دارای ماهیت ضد اسلامی هستند و در بسیاری از آنها مساجد که خانه عبادت مسلمانان است هدف قرار می گیرند، بسیار مایه نگرانی است.

نماینده مسلمانان در شهر پرستون تاکید کرد: این مشکلات نتیجه سیتسماتیک جامعه ای هستند که ما در آن زندگی می کنیم و نمی توان به سادگی از آن عبور کرد.

Comments (۱)

  • محمد علی فتحی
  • این رفتار دولت انگلیس ناشی از احساس نا امنی به خاطر گسترش اسلام در این کشور است.

    این خبر اگرچه کمی نگران کننده است ولی نوید پیروزی نهایی مسلمین و استقرار پرچم توحید در اقصی نقاط عالم است.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی