انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

عنوان کتاب:Islamophobia in America: the anatomy of intolerance
نویسنده: Carl W.Ernest
انتشارات و سال نشر: Palgrave Macmillan, 2013
درباره نویسنده: کتاب «اسلام‌هراسی در آمریکا: تشریح عوامل عدم مدارا» نوشته کارل ارنست شرق شناس و اسلام‌شناس مشهور آمریکایی و استاد مطالعات اسلامی دانشگاه کارولینای شمالی است. او از شاگردان خانم آنه‌ماری شیمل است و دیدگاهش درباره اسلام متاثر از استاد خود و به گفته بسیاری از اسلام‌پژوهان و اسلام‌شناسان، منصفانه و محققانه است.
درباره کتاب: این کتاب در پی آن است که ابعاد تازه‌ای از نفرت علیه مسلمانان را در اختیار خواننده قرار دهد که در دهه‌های اخیر در آمریکا به شکل فزاینده‌ای در حال گسترش است. این کتاب نیز مانند بیشتر آثار کارل ارنست به صورت مجموعه‌ای از مقالات است که توسط جمعی از اساتید و متخصصان نوشته شده است. «اسلام‌هراسی در آمریکا» یک مقدمه به قلم پروفسور کارل ارنست دارد و 5 مقاله که در حکم پنج فصل کتاب هستند. نویسندگان مقالات تلاش کرده‌اند به صورت مستند و تحلیلی موضوعاتی همچون تاریخ گرایش‌های ضد اسلامی در فرهنگ آمریکا، دامنه تبلیغات سازمان یافته علیه اسلام و نیز نهادینه شدن این گونه عدم مدارا را بررسی کنند.

دریافت کتاب اسلام‌هراسی در آمریکا: تشریح عوامل عدم مدار
حجم: 1.24 مگابایت

 

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی