انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

عنوان کتاب:How to Read the Qur’an: A New Guide with Select Translations
نویسنده:Carl w. Ernest
انتشارات و سال نشر: The University of North Carolina Press 2011
درباره نویسنده: آقای کارل ارنست عضو برگزیده شورای مرکزی دانشکده امریکایی علوم و هنر است. او متخصص مطالعات اسلامی است و تمرکزش بر غرب و جنوب آسیا است و در زمینه‌هایی همچون موضوعات عمومی و انتقادی در زمینه مطالعات اسلامی، تصوف در دوره پیشامدرن و معاصر و نیز مطالعات مسلمانان و هندوان تحقیق کرده است.
درباره کتاب: نویسنده این کتاب مدعی است که این کتاب، یک راهنما برای هر فرد غیر مسلمانی است که به دنبال خواندن و فهم صحیح قرآن است. کارل ارنست در این کتاب تلاش می‌کند با بهره گیری از مطالعه زمان‌مند مبتنی بر یافته‌های تحقیقات مدرن راجع به قرآن، رویکردی تاریخی، غیرالهیاتی و غیرجدلی اتخاذ کند و قرآن را به منزله یک متن تاریخی ببیند که به مرور زمان در دوره رسالت پیامبر (ص) و در طی مباحث و شرایط مختلف شکل گرفته است. ساختار و شکل ظاهری قرآن و سور مکی و مدنی از جمله مباحثی است که در این کتاب به آنها پرداخته شده است. وی در مقدمه کتاب به این مسئله می‌پردازد که در غرب دو جریان محافظه‌کار مذهبی و همچنین سکولار، با دیدی نادرست به سمت قرآن حرکت کرده‌اند و بسیاری قرآن را منبع خشونت و ترور می‌دانند و این درحالی است که این جریانات کمتر تلاش کرده‌اند که قرآن را به عنوان یک کل واحد مورد مطالعه قرار دهند و به برداشت ظاهری و شکلی از قرآن کفایت می‌کنند.


دریافت
حجم: 42.9 مگابایت

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی