انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

معرفی کتاب | اسلام در آمریکا

Saturday, 3 August 2019، 09:24 AM

عنوان کتاب: Islam in America
نویسنده: Jane I. Smith
انتشارات و سال نشر: Columbia University Press, U.S., 1999
درباره نویسنده: جان آی اسمیت استاد الهیات و دانشیار دانشکده در مدرسه الهیات هاروارد است. او پیش از این کتاب نیز آثاری در موضوعات مرتبط با جوامع اسلامی در غرب به چاپ رسانده است که از جمله آنها می‌توان به کتاب‌های «مسلمانان و مسیحیان و چالش‌های گفتگوی بین دینی» و نیز «مرئی و نامرئی: جوامع اسلامی در غرب» اشاره کرد.
درباره کتاب: کتاب حاضر در پی آن است که اطلاعاتی کلی درباره مهمترین باورهای اسلامی، تاریخ اسلام در آمریکای شمالی، سبک زندگی، اعمال دینی و جهان بینی مسلمانان در ایالات متحده ارائه کند. تمرکز نویسنده در این کتاب به طور ویژه بر چند موضوع است: مشکلات زندگی به سبک اسلامی در جامعه آمریکا، نقش زنان در فرهنگ اسلامی، پوشش و رفتار مناسب از منظر اسلام، رشد و آموزش کودکان و افزایش رفتارهای خشونت‌آمیز و غیرعادلانه. در ویرایش دوم کتاب فصلی راجع به یازده سپتامبر و حقایق بعد از آن اضافه شده است که مواردی همچون نقض حقوق بشر و حقوق مدنی، احساسات ضد اسلامی و خشونت علیه اسلام بعد یازده سپتامبر را بررسی کرده است.
کتاب از یک مقدمه، هشت فصل و یک بخش با عنوان «مختصری از زندگی برخی شخصیت‌ها» تشکیل شده است که در آن شرح کوتاهی از زندگی برخی شخصیت‌های اسلامی که در تعیین و صورت بندی اسلام در آمریکا نقش داشته اند، ارائه شده است. عناوین برخی از فصول عبارت است از: ایمان و اعمال دینی مسلمانان، کسانی که در گسترش اسلام سهیم بوده اند، ورود اسلام به آمریکا، اسلام در جوامع آفریقایی-آمریکایی، زنان و خانواده های مسلمان در آمریکا، زندگی به سبک اسلامی در جامعه ای آمریکایی و ... .

دریافت
حجم: 2.51 مگابایت

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی