انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

(NGO) Thrill of Peace International Association

انجمن بین المللی ترنم صلح

This NGO works to introduce Islam to the world to create a common understanding with other religions with the aim of spreading peace and friendship around the world
دغدغه اصلی انجمن بین المللی ترنم صلح که به همت جمعی از بدنه دانشگاهی و حوزوی به طور آتش به اختیار اداره میشود؛ تبلیغ اسلام ناب محمدی در عرصه بین الملل میباشد.

نمایشگاهی از عکس ها و روایت های که برای تشویق به درک اسلام پس از حملات 11 سپتامبر تهیه شده است در «استارتفورد» لندن برگزار می شود. این نمایشگاه در حقیقت واکنشی از سوی گالری هنر به کشتار مسلمانان در دو مسجد کریستچرچ نیوزلند است.

 

عنوان این نمایشگاه «ماه هلال:چهره آسیایی اسلام در نیوزلند» است که دز گالری «پرسی تامسون» در روز 17 آگوست برگزار می شود. نمایشگاه ماه هلال ،شامل یک سری عکس های گرفته شده توسط «آنس وسترا« عکاس نیوزلندی و همچنین روایت های شخصی 37 مسلمان است که «آدرینا جانسن» آنها را نوشته است.

«روندا بانیان»،رئیس این گالری در این باره گفت: «این نمایشگاه پس از چندین سال دوباره احیا شده است و زمانی مناسب تر از این برای احیای دوباره نمایشگاه نبود.» وی افزود: «من می خواهم این پیام را منتقل کنم که ما نیوزلندی ها می توانیم پذیرای برابری و تنوع باشیم اگر ترس و تصورات غلط را کنار بگذاریم.» وسترا و جانسن هر دو در مراسم افتتاح این نمایشگاه همراه با اعضای جامعه اسلامی «تارانکی» حضور خواهند داشت.  این نمایشگاه در حقیقت الهام گرفته از کتابی با همین نام است که برای برقراری گفتگو و سوق داده شدن به سوی فهم اسلام و از بین بردن تصورات غلط درباره اسلام و مسلمانان بعد از حملات 11 سپتامبر،منتشر شده بود.

🔺بر روی سلاح تروریست نیوزیلندی چه عباراتی نوشته شده بود؟ ‌‌
🔹آنتون لوندین پیترسون: قاتل دو کودک مهاجر مسلمان در سوئد. ‌‌
🔹اسکندر بک: فرمانده آلبانی که علیه دولت عثمانی شورش کرد. ‌‌
🔹الکساندر بیسونت: قاتل شش مسلمان در مسجدی در کانادا در سال ۲۰۱۷ میلادی.‌
🔹مارک آنتونیو براگادینو: فرمانده وینیسیایی که عهدنامه با عثمانی را شکست و اسرای عثمانی را کشت.‌
🔹چارل مارتل: فرمانده ارتش فرانکی ها که در نبرد بلاط الشهدا ارتش مسلمانان را شکست داد.‌‌
🔹در این حمله تروریستی، ۴۹ نفر در حمله به دو مسجد به قتل رسیدند و ۴۰ نفر دیگر زخمی شدند.

منبع : stuff

Comments (۰)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی